صفحه اصلي > رسالت و اهداف > استراتژی های اجرایی برنامه آموزشی  
شنبه ٠٢ شهريور ١٣٩٨
استراتژی های اجرایی برنامه آموزشی
 

استراتژي هاي اجرايي برنامه آموزشي :

  مبتني برنيازهاي ملي و محلي باشد (با نيازهاي فرهنگي انطباق داشته باشد )

•  برپيشگيري و ارتقاي سلامت تأكيد داشته باشد .

•   مبتني بر حل مشكلات برنامه سلامت جامعه باشد .

•  بركارآموزي در مراكز و واحدهاي توانبخشي تأكيد داشته باشد .

•  طراحي برنامه مبتني بر وظايف حرفه اي مورد انتظار باشد .

•  در آموزش و تدريس به روشها و فنون جديد آموزشي توجه داشته باشد .

•  در تدوين برنامه آموزشي ، استراتژي آموزشي غالب ، حركت به سوي دانشجو محوري است .

•  به مسائل نگرشي و مهارتهاي ارتباطي توجه و تأكيد داشته باشد (اهداف منظور شود )‌

•  برخودآموزي و يادگيري تأكيد داشته باشد .

•  آينده نگر باشد (بتواند تغييرات الگوي توانبخشي و تغييرات ناشي از آن را پيش بيني كند )

•  بر اخلاق حرفه اي تأكيد داشته باشد و مسئوليت پذيري اجتماعي را تقويت كند .